Tuesday 5 October 2010

Krav Maga ændre liv I Ripley

"Når jeg var 27 år gamle, jeg vejes 250 pund," Brit Chapman told? Chickasaw360.com. ? "Jeg var doven og fat.? jeg havde ingen motivation, og alle disse problemer.

De kalder det en mid-life krisen når du 50,"fortsatte han."Jeg havde mine 27."

Men ligesom mange af vores læsere derude, Chapman startet udkig efter noget else.?, noget andet var kampsport, specifikt Krav Maga. ? og de bosiddende Ripley blev tilsluttet på bekæmpelse systemet udvikles i Israel, når han startede uddannelse under et tidligere medlem af Mossad.

"Han tog mig under sine vinger. Jeg tømmes min kop. Alt det, jeg havde, hobbyer og min familieliv, tog en bagsædet,"sagde Chapman."Har du nogensinde glemt hvad du vide og netop lyttet til en anden?De fleste mennesker holde på deres egne idéer.Jeg opgav alt."I dag lærer Chapman Krav Maga til sin egen students.? another levende ændret af kampsport.

View the original article here

No comments:

Post a Comment